Ruilen of retourneren

Verkeerde maat of product?

Wij willen graag dat je tevreden bent met jouw aankoop bij Topsquash Nijkerk. Is de aankoop niet zoals je had verwacht?
Geen probleem! Je kunt het artikel in de originele verpakking en voorzien van de originele labels altijd binnen 14 dagen ruilen of retourneren.
Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen!
Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.

Je kan het pakket retourneren via het postkantoor.
Nadat wij het product in goede orde hebben ontvangen, betalen wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.
Het retouradres is:
Watergoorweg 46a, 3861 MA Nijkerk

Klacht

Ingeval je onverhoopt een klacht hebt en deze hebt ingediend bij Topsquash Nijkerk dan zullen wij binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf het moment van ontvangst van de klacht, antwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt dan zal Topsquash Nijkerk je binnen de termijn van 14 dagen antwoorden met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de je meer uitvoerig antwoord kan verwachten.